Legyen szó online vagy személyes vásárlásról, számos olyan apróság létezik, melyek segítségével jobb benyomást lehet kelteni a vásárlókban. Az egy ilyen a saját logós csomagolópapír használata.
Általános csomagolópapír ma már viszonylag olcsón beszerezhető, és a csomag védelmi feladatát nagyon jól ellátják az olcsóbb általános termékek is. Marketing szempontból azonban nincs értékük, pedig a marketing nagyon fontos a későbbi eladások szempontjából.
Személyes vásárlás esetén gyakran elegendő a saját logós táska a vásárlás mellé. Ha környezettudatosak vagyunk, akkor papírtasakba tesszük a vásárlók termékeit, amikor távoznak a boltunkból. Ezáltal nem csak az útjuk során „reklámozzák” boltunkat, hanem jobban is érzik magukat a vásárlás után egy kicsivel.
Online vásárlás esetén még jobb benyomást lehet kelteni a vásárlókban saját logós csomagolópapír vagy akár doboz segítségével. Különösen saját márkás termékek árusításakor lehet még egyedibbé tenni a vásárlási élményt, ha a saját termékek mellé egyedi csomagolást is biztosítunk. Mivel az online vásárlás elég személytelen, ezért a vásárlók minden ilyen apróságnak örülni fognak, és szívesebben jönnek vissza vásárolni egy olyan webáruházba, amely figyel olyan apróságokra, hogy egyedi csomagolással lássa el az eladott termékeit.